. گزارش مراسم اهدای جوایز مسابقه باشکوه ترین میزبانی من

گزارش مراسم اهدای جوایز مسابقه باشکوه ترین میزبانی من

گزارش مراسم اهدای جوایز مسابقه باشکوه ترین میزبانی من
مراسم اهدای جوایز مسابقه “باشکوه ترین میزبانی من” روز جمعه   بیست و سوم خرداد ماه 93 مصادف با عید نیمه شعبان در جمع صمیمانه ای با حضور برندگان ، شایستگان تقدیر،  انجمن نوعروس و مدیران صنایع چینی زرین ایران برگزار گردید.
در ابتدای برنامه آقای ایزد توکلیان مدیر صادرات صنایع چینی زرین ایران ضمن خوشامدگویی به حاضرین و تبریک به برندگان ، مختصری در مورد تاریخچه شرکت و سابقه 130 ساله مجموعه زرین توضیحاتی ارائه دادند و سپس به نکاتی در مورد نحوی اجرای مسابقه، قرعه کشی و داوری اشاره کردند.
ایشان همچنین در مورد، تصمیم مدیریت ارشد چینی زرین جهت برخورداری کلیه شرکت کنندگان مسابقه از 5 درصد تخفیف ویژه در خرید از فروشگاههای خانه زرین تا پایان شهریور ماه، اطلاع رسانی کرده و اعلام نمودند که همه شرکت کنندگان در این رقابت بزرگ برنده اند و شایسته تقدیر و تحسین می باشند.
در ادامه آقای علی دادگر مدیر اجرایی مسابقه عکس "باشکوه ترین میزبانی من، با سپاس از برندگان و شایستگان تقدیر ، هدف از اجرای این مسابقه را به چالش کشیدن سلیقه و مهمان نوازی بانوان ایرانی عنوان کردند و ضمن اظهار شگفتی از تعداد استقبال بی نظیر شرکت کنندگان تلاش، حسن سلیقه و خلاقیت آنان را ستودند.


وی تصریح کرد "مسابقه باشکوه ترین میزبانی من ، طی دو ماه و نیم 300 هزار بازدیدکننده داشته است و در این مدت بیش از 600 اثر در مسابقه شرکت کردند که برای کسب جوایز رقابت تنگاتنگی با یکدیگر داشتند.. وی به انعکاس خوب این مسابقه در سایت های خبری ، عکاسی و شبکه های اجتماعی اشاره کرد و از همکاری مدیران انجمن نوعروس نیز قدردانی کردند.


آقای محسن نفر مدیر انجمن نوعروس نیز ضمن ایراد سخنانی از کلیه شرکت کنندگان در این مسابقه بزرگ و تلاش و رقابت سالم آنها سپاسگذاری کرد و اجرای این مسابقه را در انجمن های نوعروس مثبت و سازنده ارزیابی کرد.
در ادامه این برنامه صمیمی ، تنی چند از برندگان و شایستگان تقدیر نظر خود را در مورد ایده برگزاری مسابقه و هیجان این رقابت دوست داشتنی اعلام کردند و در مورد ادامه چنین مسابقاتی در فضای مجازی اظهار امیدواری کردند.
این مراسم با اهدای جوایز به نفرات برتر و شایستگان تقدیر و عکس یادگاری مراسم به پایان رسید. از شما دعوت می کنیم برای دیدن تصاویر این رویداد اینجا کلیک کنید.


منبع خبر: روابط عمومی صنایع چینی زرین ایران

  1. کلیه حقوق برای چینی زرین محفوظ است +